Bakkie Doen truck doet Nissewaard opnieuw aan

Op zondag 5 februari deed de inmiddels bekende "Bakkie Doen" truck opnieuw Nissewaard aan.

Voor de tweede keer in korte tijd is de Bakkie Doen-bus op bezoek in Nissewaard. Trapte eerder Mark Rutte de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen officieel af bij het metrostation door met inwoners in gesprek te gaan over wat hen bezighoudt, deze keer was de truck doorgereden naar het Uitplein om het gesprek voort te zetten. Goede koffie, veel lokale VVD'ers, twee kamerleden èn veel inwoners: ingredienten genoeg voor veel leuke gesprekken!', begint Igor Bal, raadslid VVD Nissewaard.

Hij vervolgt: 'Of er nu verkiezingen zijn of niet, de VVD is er altijd. Twee keer per maand zijn we met de Piaggio op een winkelcentrum, eenmaal per maand brengt de fractie een werkbezoek aan een vereniging, bedrijf of instelling in onze gemeente. Nu de landelijke verkiezingen eraan komen, doen we er een schepje bovenop. Ook onze kamerleden steken de handen uit de mouwen om met u in gesprek te gaan en te horen wat u belangrijk vindt, voor Nissewaard heel dichtbij huis of voor Nederland!

Heeft u ons gemist, maar wilt u toch wat kwijt?
Mail naar fractie@vvdnissewaard.nl of naar info@vvdnissewaard.nl