Christel Mourik voorzitter VVD Netwerk Nissewaard

Tijdens de ALV op 8 september jl. is Christel Mourik verkozen als de nieuwe voorzitter van VVD Netwerk Nissewaard.

Omdat Christel Mourik haar wethouderschap heeft neergelegd om per 1 september een nieuwe uitdaging aan te gaan als directeur bij de Metropool Regio Rotterdam Den Haag zal Henk de Graad, op verzoek van de VVD fractie, haar opvolgen.

Omdat het bekleden van twee functies; voorzitter van het VVD Netwerk Nissewaard en wethouder namens het VVD Netwerk Nissewaard niet wenselijk en statutair niet mogelijk is Henk de Graad teruggetreden als voorzitter.

Het bestuur van het VVD Netwerk Nissewaard is zeer verheugd dat Christel Mourik bereid is Henk de Graad op te volgen.

David Speeters:'met het aanstellen van Christel Mourik door de ALV laten we zien dat er binnen het VVD netwerk Nissewaard een hoge mate van continuïteit is van sterke en daadkrachtige bestuurders. Met Christel halen we een bevlogen en ervaren bestuurder binnen het bestuur. Wij zijn er blij mee en kijken uit naar de samenwerking'.