De Nissewaardse VVD pakt uit voor Voorne Putten Werkt!

‘Handen uit de mouwen en aan de slag. Op een iets te vroege zaterdagmorgen gingen de Nissewaardse VVD en ONS samen met een aantal medewerkers van de gemeente aan de slag met het inpakken van 597 kerstpaketten’, begint Angelique Twisker, raadslid voor de Nissewaardse VVD.

‘Elke medewerker van Voorne Putten Werkt! krijgt een heerlijk pakket uitgereikt deze kerst. Prachtig om op deze zaterdagmorgen met het gelegenheidsteam de productielijn van de inpakfabriek over te nemen voor dit goede doel.’

Ze vervolgt: ‘Zo slaan we twee vliegen in een klap: we leren het bedrijf nog beter kennen en ervaren hoe het is om zelf in de productielijn te werken. Dat helpt ons om de komende jaren in de raad goede keuzes te maken voor het bedrijf en haar medewerkers. En, last but not least, we laten weten dat we blij zijn met de inzet van de werkzoekenden en WSW’ers het afgelopen jaar en hen veel succes wensen voor 2019!’