Nissewaardse VVD verwelkomt ondernemers

Vorig weekend heeft de fractie van de Nissewaardse VVD een bloemetje gebracht bij enkele nieuwe ondernemers.

“Voor de Nissewaardse VVD zijn ondernemers heel belangrijk, en zij hebben baat bij een bruisend centrum.”, zo begint Willem van Staalduinen, raadslid voor de Nissewaardse VVD.
De VVD vind het van belang dat nieuwe ondernemers zich welkom voelen, vandaar dat we ze veel geluk hebben gewenst met een mooie bos bloemen.

Van Staalduinen vervolgt: “Zo werd bijvoorbeeld ook Barnisse in het zonnetje gezet met een bloemetje, na jaren lang leegstand bij La Campagne is het gaaf om te zien dat er weer een stap gezet wordt om meer beleving in het Bernissegebied te creëren en dat dit direct aanslaat met een grote aanloop van gasten!”

“De komende tijd zullen we goed in de gaten houden waar en wanneer er weer nieuwe winkels geopend worden, en ook dan kunnen de ondernemers weer uitkijken naar een bloemetje van de VVD.”, zo sluit Angelique Twisker, fractievoorzitter van de Nissewaardse VVD af.