Handen uit de mouwen voor NL Doet

Dit laatste campagneweekend stond niet alleen in het teken van politieke campagneactiviteiten, maar ook in het teken van alle vrijwilligers. Dit weekend vond NLDoet plaats. Een landelijk weekend, georganiseerd door het OranjeFonds, waarin vrijwilligers in het zonnetje worden gezet.

'Wij brachten deze zaterdag een bezoek aan een aantal vrijwilligersorganisaties om hen te bedanken voor het werk dat ze dag in dag uit, week na week voor onze gemeente verzetten. Een bedankje, van politieke vrijwilligers, naar de vrijwilligers in onze gemeente!', vertelt Alex Seesing, kandidaat-raadslid voor de Nissewaardse VVD enthousiast.

Angelique Twisker, fractievoorzitter voor de Nissewaardse VVD vervolgt: 'De Haveling, de HartelGroep, deGeneratiemoestuin, het Bernissebad zetten we graag een keer extra in het zonnetje. Zij doen mooi en belangrijk werk en maken wonen in onze gemeente nét even leuker. En bij een bedankje hoort taart!'