VVD Nissewaard, strooigoed en chocolademelk; een goede combinatie

Op zondag 4 december was de VVD Nissewaard weer op het Uitplein te Spijkenisse aanwezig met hun liberale pieten. Bij zowel jong als oud vond het meegebrachte strooigoed en de warme chocolademelk gretig aftrek .

Rogier van Veen, bestuurslid Communicatie en Campagne van de VVD Nissewaard: "in deze tijd van het jaar de mensen opzoeken is toch eigenlijk wel het leukste wat er is. Iedereen is in een vrolijke en opgelaten stemming en de reacties van met name de kleine kinderen is geweldig. Jong en oud vieren Sinterklaas en waarderen de vrijgevigheid van de liberale pieten enorm".

"Ook de komende tijd mag men de VVD Nissewaard in het kader van de feestdagen en de jaarwisseling op verschillende locaties in Nissewaard verwachten" wij hopen dan weer op veel leuke reacties. Aanstaande vrijdag 9 december zullen wij op de altijd leuke Kerstmarkt op het Dorpsplein in Hekelingen aanwezig zijn. Wij staan daar van ongeveer zes uur tot tien uur. U bent van harte welkom" aldus Rogier.