VVD Nissewaard draait productie bij werk - leerbedrijf Voorne Putten Werkt!

© VVD Nissewaard

Nissewaardse VVD brengt een bezoek aan Voorne Putten Werkt!.

De Nissewaardse VVD bracht vrijdag een bezoek aan Voorne Putten Werkt!, het leerwerkbedrijf dat eind 2015 is opgericht om alle inwoners van Nissewaard te helpen aan werk.

‘Werk is voor iedereen belangrijk, het zorgt voor brood op de plank en geeft je collega’s. Als je door pech even langs de kant staat of vanwege een beperking moeite hebt om aan het werk te komen, dan helpt dit bedrijf je om snel weer op eigen benen te staan. Een enorme en belangrijke klus, die alleen kan slagen als gemeenten en het bedrijfsleven op en rond Voorne Putten samen de schouders eronder zetten!’, begint Angelique Twisker, raadslid voor de Nissewaardse VVD.

‘Om als raadslid in de gemeenteraad goede keuze te kunnen maken, is stapels papier verstouwen en de vergadertijger spelen niet genoeg. Sterker nog, weten wat er op straat gebeurt, dat is belangrijk! En daarom gaat de Nissewaardse VVD regelmatig op buurtexpeditie, in gesprek met bewoners, maar zijn ook werkbezoeken aan bedrijven en verenigingen belangrijk’, vertelt Rogier van Veen, fractievoorzitter.

‘We hebben meegedraaid in het bedrijf, toastjes ingepakt en crackers gestickerd, maar vooral gesprekken gevoerd met medewerkers van Voorne Putten Werkt! en werkzoekenden. Wij zijn onder de indruk, van hun inzet en de verhalen!’

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Angelique Twisker, fractie@vvdnissewaard.nl.

De foto’s zijn rechtenvrij te gebruiken.