Felicitaties van de Nissewaardse VVD aan ProMobility als beste autoleaser!

Hoe trots mag je als gemeente zijn als er een ondernemer is die de beste van Nederland is?! Daarom heeft de Nissewaardse VVD haar felicitaties overgebracht aan directeur Marc Noyons van ProMobility.

Daarom heeft de Nissewaardse VVD haar felicitaties overgebracht aan directeur Marc Noyons van ProMobility. Fractievoorzitter Angelique Twisker en lijsttrekker Igor Bal hebben met Marc gesproken over het succes van het bedrijf wat hij samen met zijn compagnon Dick Dekker leidt. “Het is echt gaaf dat we in onze gemeente ondernemers hebben die zo’n enorme waardering ontvangen van hun klanten, dat het nergens anders in Nederland zo geëvenaard wordt. En dat gewoon in Geervliet!”, aldus Twisker.

Bal vult aan:”Dit laat ook zien hoe belangrijk een goed team is, Marc en zijn compagnon benoemen vooral dat dit ook een groot compliment is aan alle medewerkers die dagelijks voor de klanten klaarstaan. Dat is iets wat zo ontzettend belangrijk is en dus enorm gewaardeerd wordt!”

Het onderzoek is uitgevoerd door de Vereniging Zakelijke Rijders, die 5400 enquetes onder leaserijders hebben afgenomen met vragen over hun leasemaatschappij. ProMobility werd door berijders gemiddeld gewaardeerd met een 8,6 en sleepte daarmee de titel ‘Beste Leasemaatschappij 2022’ in de wacht.