Even buurten in Maaswijk

De Nissewaardse VVD is afgelopen weekend in verschillende groepjes even gaan buurten in Maaswijk om in gesprek te gaan met de bewoners. “De bewoners waren zeer tevreden over de huidige situatie in de wijk, maar maakten zich vooral zorgen waar ze kunnen gaan wonen over een paar jaar als ze een dagje ouder worden.”, aldus Remco van Akkeren (nummer 9 op de lijst).

Dit deel van Maaswijk is ruim opgezet met veel groen, wat op de meeste plekken goed onderhouden wordt, maar op een aantal plekken toch nog een stap beter kan. “Dit is ook de reden waarom de Nissewaardse VVD gevraagd heeft bij de aanbesteding van het groenonderhoud ook een hoger onderhoudsniveau uit te vragen. Dit is namelijk wat veel mensen belangrijk vinden”, aldus lijsttrekker Igor Bal. “Met in het achterhoofd: Nissewaard blijft goed, wordt beter. Is dit absoluut een verbeterpunt!

“Tijdens onze buurtbezoeken horen we in een persoonlijk gesprek van de bewoners wat goed moet blijven en wat de gemeente beter moet worden. Het rapportcijfer wat bewoners deze wijk gaven was gemiddeld een 8, dat is mooi, maar die verbeterpunten zoals groenonderhoud en woningbouw voor ouderen daar gaan we mee aan de slag!”, aldus kandidaat-raadslid Duco van Duijn.