Paul Veth nieuwe bestuursvoorzitter Nissewaardse VVD

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op woensdag 1 november jl. hebben de leden ingestemd met de benoeming van Paul Veth als bestuursvoorzitter van de Nissewaardse VVD.

De nieuw gekozen voorzitter is ondernemer in Spijkenisse en geen onbekende onder de leden van de Nissewaardse VVD. Ook voor de ondernemers in Nissewaard is Veth geen onbekende, hij is een aantal jaar voorzitter geweest van de Ondernemers Federatie Spijkenisse (OFS). Veth hoopt vanuit de huidige solide basis het lokale VVD-netwerk verder uit te bouwen door nieuwe leden aan te trekken.

Fractievoorzitter David Speters van de Nissewaardse VVD is verheugd over de verkiezing van Veth: “Met Paul Veth hebben we een nieuwe sterke voorzitter waarmee de vereniging mooie stappen voorwaarts kan maken. Namens de fractie wens ik Paul veel sterkte en plezier toe. Tegelijkertijd moeten we ook de inzet van Henk de Graad en Patrick Speters, die achtereenvolgens de voorzittersrol op interim basis hebben ingevuld, niet vergeten. Het is fijn om zoveel mensen in onze club te hebben die op vrijwillige basis de boel draaiende willen houden.”