Bedrijfsbezoek aan de Pols Groep

Een vertegenwoordiging van de gemeenteraad en het college van Nissewaard is afgelopen vrijdag 17 april op werkbezoek geweest bij Pols Groep in Zuidland. Uiteraard was de VVD Nissewaard er ook bij.  Het familiebedrijf Van der Pols bestaat al sinds 1933 en is altijd gevestigd geweest in Zuidland. De Pols Groep timmert nationaal en internationaal  aan de weg en straalt ambitie uit naar de toekomst.

“Dit bedrijf is al jaren een begrip in de regio en wordt door inmiddels de vierde generatie Van der Pols geleid”, aldus VVD-raadslid Igor Bal. De VVD is de partij die bij uitstek oog heeft voor ondernemers. “Het is aan ondernemers om te ondernemen en de gemeente hoort volgens de VVD te faciliteren door ondernemers de ruimte te bieden”, vervolgt Bal.  VVD-raadslid Emanuel Geurts vult aan: “Krijgen ondernemers de ruimte, dan is dit goed voor de werkgelegenheid, economie en sociale cohesie want veel werknemers komen immers uit de directe omgeving”.

Het werkbezoek van de gemeenteraad wordt eenmaal per jaar georganiseerd voor de gehele gemeenteraad. De VVD blijft, naast de georganiseerde werkbezoeken, het hele jaar door het gesprek aangaan met ondernemers in de gemeente Nissewaard om te horen waar en hoe  we lokale groei kunnen stimuleren.